sâmbătă, 29 mai 2010

Melcisori pizza

By In bucatarie la Sidy   Posted at  11:55   Pizza 2 comments


Ingrediente:
400 g faina
1 pac drojdie uscata( 7 g)
1 praf copt
1 lingurita sare
4 linguri ulei de masline
220 apa calduta
1 lingurita zahar
250 g sunca afumata
200 g cascaval
1 cutie ciuperci taiate
1 ou
ketchup
oregano
pasta de gogosari

Mod de preparare:
Acest aluat il fac de cate ori fac pizza. Am descoperit ca este foarte pufos si noua ne place foarte mult.
Aluatul se poate framanta sau face la masina de paine asa cum l-am facut si eu, pe programul de framantare si dospire.
Am pus in masina ingredientele in urmatoarea ordine:
- apa
- sarea
- uleiul
-faina +praful de copt
- drojdia
- zaharul
Am programat masina la programul Dough si am asteptat.
Intre timp am taiat sunca feliute si am ras cascavalul
Cand aluatul a fost gata, l-am intins pe o suprafata data cu faina si l-am uns cu ketchup.Am presarat apoi sunca, ciupercile si cascavalul apoi am mai ous putin ketchup si am rulat strans aluatul.
Cu cutitul imnuiat in faina am taiat felii de doua degete grosime pe care le-am asezat intr-o tava tapetata cu hartie de copt, unsa putin.
Am mai lasat 15 minute sa creasca aluatul apoi am ras cascaval deasupra fiecarui melcisor si am pus cate 2 lingurite din oul batut, deasupra lor.
Tava am dat-o la cuptorul dinainte incalzit aproximativ 45 minute pina se coc melcisorii si prind o culoare aramie.
Pofta mare !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

2 comentarii:

  1. Ce frumosi sunt,ma ispitesc ingrozitor de acolo din farfurie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hallölchen Surioara!
    Vad ca te-ai dat detot la reteta mea de PIZZA!:)))
    F. faini ti-au reusit!

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.