miercuri, 12 mai 2010

Pizza cu tocanita de ciuperci

By In bucatarie la Sidy   Posted at  16:13   Pizza 2 comments











Ingrediente:
400 g faina
1 pachet drojdie uscata- 7g
1 pachet praf de copt
1 lingurita sare
1 lingurita zahar
4 linguri ulei
220 ml apa calduta
300 g tocanita de ciuperci
250 g cascaval
4 oua
250 g bacon
250 g carnat afumat
100 g iaurt( smantana)
2 fire ceapa verde
oregano
rozmarin
curry
ketchup

Mod de preparare:
Aluatul l-am facut in masina de paine( se poate framanta si cu mana daca doriti).Am pus ingredientele in urmatoarea ordine:
- apa
- sare
- ulei
- faina
- praful de copt
- drojdia
- zaharul
dupa care am programat masina pe programul DOUGH.
Baconul si carnatul le-am taiat felii apoi le-am prajit in putin ulei.
Cand aluatul a fost gata crescut, l-am pus pe masa presarata cu faina si am intins aluatul de forma tavii in care urma sa coc pizza.
Intr-o tava mare am pus hartie de copt pe care am uns-o cu putin unt(ulei)si am asezat blatul de pizza gata intins.Am uns cu ketchup, dupa care am intins cu lingura tocanita de ciuperci pe care le-am taiat marunt cand le-am facut.Peste ciuperci am presarat baconul si carnatul prajit.
Ouale le-am spart si le-am batut bine cu iaurtul si cu ceapa verde curatata si taiata marunt. Compozitia am rasturnat-o peste bacon si carnat, dupa care am razuit cascavalul si am presarat putin ketchup.
Am dat tava la cuptorul dinainte incalzit si am lasat sa se coaca 50-60 minute.
Se serveste cu ketchup sau ce sos preferati.
Pofta mare !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

2 comentarii:

  1. Ce bunatate ai gatit Sidy, nu plec de aici pana nu servesc o bucata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Serveste cu placere Lenutico ! Este destula si la munca ce ai prestat-o tu azi....meriti cu prisosinta !

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.