sâmbătă, 18 decembrie 2010

Dovlecei pane - putin mai altfel

By In bucatarie la Sidy   Posted at  08:54   Aperitive 2 comments







Ingrediente:
1 dovlecel
4 oua
sare
piper
marar verde tocat
usturoi dupa gust
100 g faina
ulei pentru copt
telemea


Mod de preparare:
Dovlecelul se curata si apoi se rade pe razatoarea cu gauri mari. Ouale se bat bine cu sare si piper si se adauga peste dovlecelul razuit. Punem marar verde tocat, usturoiul razuit ,faina , telemea rasa, sare si piper daca mai este nevoie. Se invarte bine-bine si se pune uleiul la incins. Cu lingura luam din dovlecel si punem la prajit. Se prajeste pe ambele parti si scoatem pe un servetel sa se scurga uleiul.
Se poate servi rece sau cald... 
Pofta buna !

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

2 comentarii:

  1. imi place tare muult ce ai facut tu aici si am sa incerc....;)))) o combinatie tare delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alice hai sa-ti spun ceva.....
    Eu nu mancam dovleceii pane pentru ca nu imi placeau. Dar de cand ii facasa cu branza, sunt favoritii mei , la fel ca si salata de dovlecei.
    Merita sa-i incerci....
    Duminica faina sa ai, te tzuc !

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.