miercuri, 21 septembrie 2011

Gogosari in otet cu coriandru

By In bucatarie la Sidy   Posted at  15:57   Camara de iarna 5 comments

Pentru a reusi sa conservam legumele acestea trebuie  sa fie proaspete si sanatoase. Ele se vor pastra in borcane bine spalate, bine inchise cu capacele sau acoperite cu celofan si bine legate la gura. . Borcanele cu legume conservate se vor pastra la rece in camara( pivnita), ferite de lumina.
Printre retetele mele preferate, culese din caietul cu retete al mamaei mele, am gasit si acesti minunati gogosari...








Ingrediente:
gogosari
otet
piper boabe
coriandru boabe
sare neiodata
miere
frunze de telina
boabe de mustar(optional)


Mod de preparare:


Spalam bine gogosarii, ii stergem si ii taiem in 4 sau in 6 depinde cat sunt de mari.
Ii asezam in borcane peste cateva frunzulite de telina.
Acoperim cu apa toti gogosarii, apoi rasturnam apa intr-o oala si o masuram.
Jumatate din cantitatea de apa o aruncam si completam cu otet de 9 grade C.
Dam apa si otetul in clocot cu alte frunze de telina,piper boabe, boabe de mustar, coriandru boabe si 50 g sare la 1 l lichid.
Lasam sa dea un clocot . dupa care stingem focul si adaugam mierea, amestecam si turnam lichidul peste gogosari.
Punem capacele la borcane , le lasam sa se raceasca pe masa din bucatarie si cand sunt reci, dam borcanele la rece , in camara(pivnita).
Mie imi plac acesti gogosari iarna ca salata linga carnati proaspat prajiti si un piure de cartofi....
Pofta mare !



Sfat ! Nu cumparati( pe cat posibil) otet alimentar, din cel facut din acid acetic, fabricat industrial. Stricati legumele degeaba . Muraturile nu au nici un gust si se mai si inmoaie repede.

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

5 comentarii:

  1. Mai nou am facut si eu pasiune pentru coriandru dar nu l-am folosit la conserve!Cum o fi?pupici,o sera buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce imi plac cum arata in borcane... Trebuie sa imi fac si eu timp sa pu gogosari pt iarna

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-mi place blogul asta. am de unde invata atitea. pupci draga sidy si multumesc pt ajutor

    RăspundețiȘtergere
  4. Melania Parus

    CE BINE ARATA
    15 ore · Îmi place

    Chifor Ana Superrrr!
    15 ore · Îmi place

    Carmen Manu

    cu struguri n-am mancat niciodata, cred eu ca-s buni rau daca ai pus tu
    15 ore · Îmi place

    Vasile Aanei Sa traiti dar pot fi gustati sa va apreciem munca?
    15 ore · Îmi place

    Mioara Ioan

    Sa-i mancati sanatosi !! Arata foarte bine!! De cateva zile numai cu asta ma ocup, numai ca le pun amestecate: lebenicioare, conopida, gogonele, etc.!!
    15 ore · Îmi place

    Maria Dan

    ce bine arata
    15 ore · Îmi place

    Tudor Alexandru

    DA, BINEINTELES CA IAR AI STRICAT CEVA DIN CARE VALI TREBUIA SA FACA VIN ! TE PUP.
    15 ore · Îmi place · 1

    Leontin Vidican

    woaw ce hmmmmmmmm que ricoooooooooooo...
    10 ore · Îmi place

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.