miercuri, 6 martie 2013

Pizza rustică (țărănească)

By Sidy   Posted at  08:20   Pizza 6 comments

Pizza este o mâncare ce îsi are originea în Italia. Este o pâine plată, de obicei rotundă, acoperită cu sos de rosii si brânză, plus alte topping-uri optionale, preparată la cuptor. Aceasta este reteta de pizza taraneasca ce o fac eu in casa. Un blat pufos , ce ne place foarte mult...iar ca umplutura, fiecare isi alege ceea ce ii place mai mult sau ce are prin casa. Dar oare cui nu-i place pizza ?



Ingrediente :




Blat:
450 g faina
25 g drojdie( 7 g drojdie uscata)
4 linguri ulei
220 ml lapte
1 ligurita rasa sare
1 lingurita rasa zahar
1 praf de copt
Topping:
200 g mozzarella
300 g sunca
300 g salam uscat picant
100 g masline feliate
300 g Emmentaler
2 g oregano
15 ml ulei
Sos :
400 g rosii piure
10 g zahar
2 g oregano Kotany
30 ml ulei de masline aromat
sare

Mod de preparare :


Aluatul l-am preparat in masina de paine, dar se poate face si cu mana.
Introducem in masina de paine, pe rand laptele, sarea, uleiul,faina amestecata cu praful de copt, drojdia si deasupra zaharul.
Programam masina pe programul de framantat si dospit aluat  Dough si o lasam sa-si faca operatiunile.
Cand aluatul este gata , il rasturnam din cuva ,pe masa presarata cu faina si intindem aluatul cu mainile pina ajunge la dimensiunea unei tavi mari de aragaz.


Mozzarella-mini o taiem in doua, sunca o taiem fasii iar salamul, felii.
Dupa ce am tapetat tava cu hartie de copt ,asezam blatul de pizza, pe care il vom unge cu sosul de rosii preparat , amestecand toate ingredientele.
Asezam apoi feliile de salam si fasiile de sunca, peste sos.Jumatatile de mini -mozzarella si feliile de masline , urmeaza.






Apoi radem cascavalul deasupra.
Dam tava la cuptorul dinainte incalzit ,in prealabil ,la 160 de grade, pentru aproximativ 60 de minute , pina se rumeneste frumos deasupra.
La servire, cine doreste mai poate adauga diferite sosuri....



Pofta mare !


Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

6 comentarii:

  1. Gind la gind!
    Asta imi propusesem si eu pentru masa de azi.
    Abia o astept.
    Taaare buna!
    Si ce faci cu mina ta nu are termen de comparatie cu ce iei din comert.
    Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata! Eu as fi pus si muuuulte ciuperci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca am ajuns prima,o portie mai mare te rog!!
    Pup si multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma invit si eu ca-mi place si nu am mancat cam demult! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.