sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Chec din albusuri cu spaghettini si stafide

By In bucatarie la Sidy   Posted at  14:34   Prajituri 22 comments

Sunt sigura ca de multe ori ati preparat diferite feluri de mancare si ati ramas cu cui multe albusuri.....
Eu le pun intr-o sticla de plastic, le congelez si cand se aduna mai multe, fac acest chec din albusuri , care noua ne place foarte mult.
Puteti sa adaugati la umplatura ce va place mai mult, ce aveti prin casa....Am ales sa folosesc niste spaghettini si stafide hidratate in rom.



Ingrediente :



500 g albusuri
400 g zahar pudra
500 g faina
1 praf de copt( plic)
250 ml ulei
zeama de la 1/2 lamaie
spaghettini
stafide
zahar vanilat( plic)
esenta rom
50 ml rom
un praf de sare

Mod de preparare :

Albusurile  le batem spuma tare cu un praf de sare, adaugam apoi zaharul pudra, lingura cu lingura si zeama de lamaie. Mixam pina obtinem o bezea tare .
Intr-un alt bol, amestecam faina cu praful de copt si adaugam putin cate putin uleiul, mixam pina obtinem o pasta.
Adaugam in ea stafidele care s-au hidratat in rom si esenta de rom, macar 20 de minute, apoi am scos stafidele din rom.
Adaugam si spaghettini pe care le-am taiat cam de 1-2 cm.
Cu grija, cu ajutorul unei spatule, adaugam bezeaua,putin cate putin, amestecand usor sa se omogenizeze bine.
Din toata compozitia mi-au iesit ,un chec mare si unul mai mic.
In formele de chec ,tapetate cu hartie de copt, punem coca si o dam la cuptor la 180 de grade , pentru 10 minute, apoi reducem focul la 160 de grade.



Lasam checurile in cuptor, pina se rumenesc frumos deasupra, dar nu le scoatem din cuptor pina nu facem proba cu scobitoarea.
Dupa 5 minute dupa ce le-am scos din cuptor, le scoatem din tavi , inlaturam hartia de copt si le lasam sa se raceasca pe un gratar.
Dupa ce s-au racit de tot, checurile pot fi taiate si le asezam pe platoul de servire.




Pofta mare sa aveti !
Oare de ce atunci cand vrei sa-ti iasa mai bine checurile, exact atunci se crapa ?

Multumesc pentru vizita dvs

"Daca va place preparatul meu sau poate nu, va rog sa va scrieti impresiile, putin mai jos
View all posts by: Sidy's Kitchen

22 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Daca ai albusuri ramase, merita sa-l incerci Mari !
      Faci mai putin pentru tine....
      Te tzuc !

      Ștergere
  2. Foarte bun acest chec si tare pufos. Sa ai un week-end frumos! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar ca e pufos....si bun tare.
    Te ibratisez cu drag si te tzuc Rocsy !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna idee Sidy cu albusurile.
    Eu, mai comoda, le aruncam.
    Dar mi-ai pus la dispozitie si o reteta asa ca pe viitor voi fi mai retinuta inainte sa le arunc.
    Sint sigura ca este un chec delicios.
    A, si ma bucur ca ai revenit desi sint sigura ca ti-ar fi placut sa mai ramii cu copiii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da draga Kyra...zau ca as mai fi ramas la copii , daca nu mai aveam acasa pe altcineva, care ma asteptau disperati, cu bratele deschise.....
      Din pacate , pentru noi, anul a inceput cu necazuri....casa ne-a luat foc....
      Te rog sa pastrezi albusurile asa cum ti-am spus ca nu ai sa regreti.
      Te tzuc !

      Ștergere
  5. Me encanta. Que original con golosinas¡¡¡. Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Me alegro de que te haya gustado mi bollo ... usted obtener una tajada y .... Parada de espera y otras golosinas!
      Una semana más hermosa, tener!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Victor sunt sigura ca si tu l-ai facut de multe ori !
      O noua saptamana minunata, sa ai ....

      Ștergere
  7. Tare fain! Ce pufosenie gustoasa cu siguranta Sidy! Cum a fost in Anglia?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa sti Lenuta ca noua ne place tare mult.
      In Anglia a fost ceva de vis, mai ales ca , m-au rasfatat copiii !
      Mai rau a fost cand am ajuns acasa....dar acum totul e zidit, zugravitm parchetat si curatenia e aproape gata....
      Te tzuc cu drag !

      Ștergere
  8. mmm ....un deliciu checul din albusuri!! cu spaghettiti nu sunt in clar, ce sunt de fapt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana draga spaghettini sunt de fapt....rahat sub forma de spaghete.
      Imi ramasese de la ceva si m-am gandit ca va arata bine in checul alb, ...nu m-am inselat !

      Ștergere
  9. Am facut si eu Duminica si cred ca mai fac(am multe albusuri la congelator) dar de data asta voi pune si eu ceva in interior;dar ce sunt spaghettini soro??
    Pup draga mea!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor la " confectionat" soro !
      Uita-te ce i-am raspuns Dianei si te lamuresti !
      Te tzuc...

      Ștergere
  10. N-am folosit niciodata spaghettini.. nici nu stiu ce sunt.. Dar checul nu poate fi decat delicios!!! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona am scris putin mai sus....spaghetinii sunt niste spaghete din....rahat ! Ceea ce se vede in poza cu ingredientele, in dreapta, rosu-roz...
      Te tzuc !

      Ștergere
  11. Foarte bun checul! Nu stiam ca poti pastra albusurile in congelator. Am retinut ideea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gaby draga....nu sti tu cum se spune ?
      " Cat traieste omul, invata....!"
      Crezi ca eu le stiu pe toate ? Da de unde....inca mai invat.
      Te tzuc cu drag !

      Ștergere

Tipariti reteta

Back to top ↑
Connect with Us

Gateste Sanatos

Gateste Sanatos

RO

© 2013 In Bucatarie La Sidy. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.